To pierwszy taki sklep w Polsce! Gudi Home debiutuje w Galerii Północnej Opublikowano 7 listopada 2022
W Północnej powstał właśnie pierwszy w Polsce sklep marki Gudi Home. To nowa sieć wielobranżowa non-food z produktami zawsze w niższych cenach. Za brandem, który ma ambitne plany rozwoju w kraju, stoją twórcy innej znanej sieci – Forpepe House.

– Debiut Gudi Home jest jednym z najważniejszych otwarć w tym roku w Północnej. W naszej ofercie pojawia się marka, która do tej pory nie była dostępna w Polsce. Co więcej, stworzona w popularnym dziś formacie handlowym, który wpisuje się w dynamiczny rozwój segmentu EDLP nad Wisłą, a także w zmieniające się oczekiwania konsumentów – komentuje Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.

W mającym ponad 800 m kw., pierwszym sklepie marki, który działa na pierwszym piętrze Galerii Północnej, kupujący mogą znaleźć różnorodne produkty podzielone na wiele kategorii, w tym: ubrania i dodatki, kosmetyki, zabawki, drobny sprzęt elektroniczny i akcesoria do telefonów, sprzęt sportowy i wędkarski, narzędzia, a także artykuły papiernicze, okolicznościowe i dla zwierząt. Tak szeroką propozycję zapewniają dostawcy z Chin, Turcji, Hiszpani, ale także z Polski – informuje brand.

Ciekawie wygląda jednak nie tylko oferta, również aranżacja pierwszego lokalu marki w kraju. Gudi Home sięgnął po nowoczesny i wyróżniający go na rynku design, a także czytelny layout sklepu, w którym cały asortyment prezentowany jest na przestronnych półkach, w myśl zasady „wszystko co mamy, widzisz w sklepie”. Ma to pomóc kupującym w zapoznaniu się z bogatą ofertą, ale także podnieść komfort robienia zakupów.

– Gudi Home doskonale przemyślał swój debiut. Jest to marka, która wypełnia pewną lukę zakupową, ale także – co ważne z punktu widzenia konsumenta - kusi dobrą jakością i dobrą ceną. Jej pojawienie się w Galerii Północnej wzbogaca i dopełnia ofertę obiektu, a także zwraca uwagę lokalnego rynku. Powstała bowiem w Warszawie nowa, wzbudzająca ciekawość destynacja zakupowa dla całych rodzin, która ma szansę być alternatywą dla doskonale znanych już na rynku marek oferujących produkty w niższych cenach – mówi Katarzyna Żuchowska.

Dla warszawskiej galerii to już kolejny debiut w ostatnim czasie. Krajowe i zagraniczne marki coraz częściej wybierają ten obiekt. Powód? – Katalog brandów, które doceniają nasz potencjał leasingowy systematycznie rośnie, zwłaszcza na przestrzeni ostatnich dwóch lat. Jesteśmy dziś postrzegani na warszawskim rynku centrów handlowych jako mocny i stabilny, ale także rozwojowy partner biznesowy, który może zapewnić udane wejście na stołeczny, jak i ogólnopolski rynek – zauważa Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.

– Marki decydujące się na taki krok zwracają uwagę zarówno na nasz wielowymiarowy rozwój w ostatnich latach, zbudowany już nowoczesny tenant-mix, oparty m.in. na popularnych sieciach, ale także chłonny i szeroki rynek konsumencki, jeden z najatrakcyjniejszych w Polsce. To, w połączeniu z wysokim stopniem komercjalizacji, zachęca najemców do launchu unikalnych brandów, ale także najnowszych konceptów handlowych. Nasz nowy najemca jest najlepszym tego przykładem, choć nie jedynym w ostatnich miesiącach – mówi.

Gudi Home jest już 16. najemcą, który od maja 2021 roku, wchodzi do Galerii Północnej. Ostatni czas przyniósł m.in. otwarcie pierwszego w Warszawie sklepu marki off-price HalfPrice, ale także regionalny debiut nowego, łączonego konceptu Modivo i eobuwie.pl. W obiekcie pojawiły się też takie brandy jak chociażby: Tchibo, 50Style czy Kodano Optyk.

 

***

Galeria Północna to nowoczesne rodzinne centrum handlowe w północnej części Warszawy, pierwsze czwartej generacji w tej części miasta. Mający 64,8 tys. m kw. obiekt stworzony został z myślą o osobach uwielbiających zakupy, ale także aktywną formę spędzania czasu wolnego. Na ofertę galerii, obejmującą aż 15 segmentów, składa się dziś niemal 200 najemców. Tenant-mix Północnej wypełniają tak znane marki jak m.in.: H&M, Reserved, Sinsay, Mango, Guess, KappAhl, TK Maxx, HalfPrice, Tatuum, New Yorker, Vistula CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Puma, New Balance, Intersport, Martes, Wittchen, Tous, W.KRUK, Apart, Yes, Douglas, Rossmann, Sephora, L’occitane, Inglot, Empik, RTV Euro AGD, iSpot, Media Expert, Samsung, Sony Center, Duka, home&you i Homla. Operatorem spożywczym galerii jest natomiast Carrefour. W centrum mieści się także fitness club Zdrofit, 11-salowe kino Cinema City, a także 24 lokali gastronomicznych, które można znaleźć przy komfortowej strefie food court, w strefach relaksu na dachu, ale także przy alejach handlowych. Galeria Północna to dziś jedyne centrum handlowe w stolicy posiadające swój własny zielony i bioróżnorodny ogród na dachu, w którym można znaleźć m.in. unikalną w skali światowej tężnię solankową i place zabaw dla dzieci. W obiekcie można podziwiać także światowej klasy sztukę: na parterze znajduje się rzeźba kinetyczna, a w centralnym punkcie galerii wznosi się najwyższa w Polsce, 22-metrowa rzeźba „Wir” autorstwa Oskara Zięty. To także pierwszy obiekt w Warszawie zaprojektowany z troską o środowisko, co potwierdza certyfikat LEED (Leadership in Energy & Environmental Design).


Grupa GTC jest wiodącym inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości, koncentrującym się na Polsce i stolicach krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu 25 lat działalności, GTC wybudował w Europie Środkowo-Wschodniej 77 nowoczesnych obiektów biurowych i handlowych o wysokim standardzie, o łącznej powierzchni około 1,4 mln m kw. Obecnie GTC aktywnie zarządza portfelem nieruchomości komercyjnych, na który składa się 44 budynków komercyjnych oferujących ok. 759 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej do wynajęcia w Polsce, Węgrzech, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 460 tys. m kw. powierzchni komercyjnej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których ponad 51 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.

 

 

 
Przypisane branże