TEDi wchodzi do oferty Galerii Północnej Opublikowano 10 maja 2023
Sklep jednej z najpopularniejszych w Polsce sieci non-food, czyli TEDi, właśnie zadebiutował w Galerii Północnej.

Galeria Północna rozwija swoją ofertę i wzmacnia kluczowe segmenty tenant-mixu. W centrum handlowym właśnie został otwarty sklep marki TEDi – jednej z najpopularniejszych w Polsce sieci non-food, która oferuje produkty w niskich cenach. Nowy najemca wprowadził się do lokalu, który ma 750 m kw.

– Rozwój oferty Galerii Północnej o popularne, doskonale znane marki, które odpowiadają dzisiejszym trendom konsumenckim i zakupowym, jest obecnie jednym z naszych leasingowych celów. Dzięki temu tworzymy nowoczesną ofertę, która odpowiada potrzebom rynku, w tym zwłaszcza rodzin – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing in Poland, GTC SA.

– Otwarcie TEDi idealnie wpasowuje się w tę strategię. To międzynarodowa marka, która niezwykle dynamicznie rozwija się w Polsce, w dodatku jeden z liderów w bardzo atrakcyjnym obecnie konsumencko segmencie EDLP, czyli everyday-low-prices. Dla Galerii Północnej to jeden z ważniejszych debiutów w II kwartale tego roku – dodaje.

Powód? Za sprawą nowego otwarcia Północna dysponować będzie jedną z najszerszych na lokalnym rynku ofert sieci non-food. Oprócz TEDi, w tenant-mixie galerii znaleźć można już: Pepco, brytyjską sieć Dealz, a także Gudi Home, czyli nowy koncept, który na rynku debiutował jesienią 2022 r. Ponadto w centrum sklepy mają dwie topowe marki off price - TK Maxx i HalfPrice.

– Za sprawą skutecznie realizowanej strategii leasingowej stworzyliśmy w Północnej komplementarną ofertę, która umożliwia klientowi zrobienie zakupów w niemal wszystkich najpopularniejszych sklepach sieci EDLP i off-price. To wyróżnia nas na warszawskim rynku. Debiut TEDi wzmacnia tę propozycję, tworząc nowy powód, dla którego warto odwiedzić Północną – dodaje.

Tym bardziej, że sklep kusi ofertą. W jego asortymencie znaleźć można przede wszystkim artykuły gospodarstwa domowego codziennego użytku, w tym wyposażenie kuchni i garderoby, artykuły dekoracyjne i sezonowe, o takiej tematyce jak: ogród, urlop czy święta. Najmłodsi znajdą tu natomiast najszerszy asortyment artykułów hand made, papierniczych i szkolnych oraz DIY. Miłośnicy zwierząt, majsterkowania czy podróży również mają w czym wybierać.

Jak zapewniają przedstawiciele leasingu, Północna to dziś idealne miejsce dla nowoczesnych marek, które podążają za klientem. – Najemców takich jak TEDi przyciąga przede wszystkim silna, lokalna pozycja galerii na warszawskim, bardzo konkurencyjnym rynku, a także atrakcyjny rynek konsumencki, jaki zapewniamy, a który obejmuje swoim zasięgiem już ponad 1 mln osób – mówi.

– To zapewnia udany launch, ale także stabilną działalność. Nie bez znaczenia jest też Białołęka - dzielnica, w której znajduje się Północna. To obecnie część Warszawy, która rozwija się najdynamiczniej. Nowe inwestycje deweloperskie, których jest tu najwięcej w stolicy, przyciągają przede wszystkim rodziny z dziećmi i młodych profesjonalistów, zapewniając markom stały napływ nowych klientów – dodaje.

Ale o potencjale leasingowym Północnej, decydują także inne czynniki. W tym m.in. oferta niemal 200 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych, która tworzy atrakcyjne otoczenie biznesowe, generujące stabilnie rosnący footfall. Także rodzinny profil tenant-mixu galerii połączony z bogatą ofertą rozrywkową i leisure&activity dla wielu marek jest silnym argumentem, przekonują przedstawiciele leasingu.

 

Źródło: Galeria Północna/Guarana PR
Tagi: Galeria Północna, GTC SA

***

Galeria Północna to nowoczesna, rodzinna galeria handlowa w północnej części Warszawy, pierwsza czwartej generacji w tej części miasta. Mający 64,8 tys. m kw. obiekt stworzony został z myślą o osobach uwielbiających zakupy, ale także aktywną formę spędzania czasu wolnego. Na ofertę galerii, obejmującą aż 15 segmentów, składa się dziś niemal 200 najemców. Tenant-mix Północnej wypełniają tak znane marki jak m.in.: H&M, Reserved, Sinsay, Mango, Guess, Kappahl, TK Maxx, HalfPrice, Tatuum, New Yorker, Vistula, CCC, Deichmann, MODIVO x eobuwie.pl, 4F, Puma, New Balance, Intersport, Martes Sport, Wittchen, Tous, W.KRUK, Apart, YES, Douglas, Rossmann, Sephora, Inglot, Empik, RTV Euro AGD, iSpot, Media Expert, Sony Center, Duka, home&you i Homla. Operatorem spożywczym galerii jest natomiast Carrefour. W centrum mieści się także fitness klub Zdrofit, 11-salowe kino Cinema City, a także 22 lokale gastronomiczne, które można znaleźć przy komfortowej strefie food court, w strefach relaksu na dachu, ale także przy alejach handlowych. Galeria Północna to centrum handlowe posiadające jedne z największych w stolicy ogrody na dachu, w których można znaleźć m.in. unikalną w skali światowej tężnię solankową, ogromne murale, w tym 3D i place zabaw dla dzieci. W obiekcie można podziwiać także światowej klasy sztukę - w centralnym punkcie galerii wznosi się najwyższa w Polsce, 22-metrowa rzeźba ze stali nierdzewnej „Wir” autorstwa Oskara Zięty. To także pierwszy obiekt w Warszawie zaprojektowany z tak dużą troską o środowisko, co potwierdza certyfikat LEED (Leadership in Energy & Environmental Design).

Grupa GTC jest wiodącym inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości, koncentrującym się na Polsce i stolicach krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu prawie 30 lat działalności, GTC wybudował w Europie Środkowo-Wschodniej 78 nowoczesnych obiektów biurowych i handlowych o wysokim standardzie, o łącznej powierzchni 1,4 mln m kw. Obecnie GTC aktywnie zarządza portfelem nieruchomości komercyjnych, na który składa się 43 budynków komercyjnych oferujących ok. 754 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej do wynajęcia w Polsce, Węgrzech, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 440 tys. m kw. powierzchni komercyjnej w stolicach Europy Środkowo Wschodniej, z których ponad 33 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu. 

 

 
Przypisane branże