– Realizowana przez nas strategia leasingowa zakłada stałe wzmacnianie kluczowych dla tenant-mix’u segmentów oferty. Umowa, którą właśnie zawarliśmy, jest tego najlepszym przykładem. Dzięki debiutowi JYSK, nie tylko znacząco wzbogacimy całą kategorię home&deco, ale przede wszystkim razem z naszym nowym partnerem biznesowym stworzymy bardzo atrakcyjną i dopasowaną do potrzeb lokalnego rynku destynację zakupową – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC SA.
Rynku, który co warto podkreślić, od kilku już lat intensywnie buduje się i urządza. Białołęka, w której ulokowana jest Galeria Północna, to obecnie najbardziej rozwojowa dzielnica Warszawy. Znaleźć można tu najwięcej nowych inwestycji mieszkaniowych w całej stolicy. Jak informuje Rocznik Statystyczny Warszawy, tylko w 2023 roku oddano tu aż 2690 nowych mieszkań – najwięcej w całej Warszawie.
Ponadto dzielnicę cechuje znaczny napływ ludności, w tym głównie młodych rodzin z dziećmi. W 2022 roku Białołękę zamieszkiwało 153 tys. osób. W 2023 roku już 156 tys. – podaje Urząd Statystyczny w Warszawie. Pod względem liczby ludności to dziś trzecia dzielnica w Warszawie, tuż za Pragą-Południe i Mokotowem. Obiekt zyskuje też na regionalnym rynku, z roku na rok przyciągając coraz więcej klientów także z pozostałych dzielnic Warszawy oraz z ościennych miejscowości, w których nie ma tak dużego obiektu handlowego. W efekcie, zasięg galerii obejmuje łącznie ponad 1 mln osób.
– JYSK trafi na niezwykle chłonny rynek Galerii Północnej, który doceni tego typu markę w swoim sąsiedztwie. Sklepy z segmentu home&deco już teraz należą do najczęściej i najchętniej wybieranych w naszym obiekcie, na co wpływ ma rozwojowy charakter lokalnego i regionalnego rynku. Pojawienie się tak znaczącego i doskonale znanego gracza, sprawi, że Północna ma szansę stać się jednym z najpopularniejszych miejsc na zakupy dla osób urządzających się. Jest to więc dla naszego tenant-mixu oraz rozwoju niezwykle ważna umowa – mówi Jarosław Tutaj.
JYSK będzie już 18. marką z kategorii home&deco, która pojawi się w ofercie Galerii Północnej. W centrum już teraz dostępne są takie brandy jak m.in. Duka, home&you, Tescoma, Flying Tiger Copenhagen czy Homla. Ofertę wyposażenia wnętrz i dekoracji znaleźć można też w Sinsay, Half Price czy TK Maxx. – Rozwijając segment wyposażenia wnętrz sięgamy po marki, które wzajemnie dopełniają się w naszym tenant-mixie, dając klientom ogrom możliwości zakupowych. Szeroka oferta aranżacji przestrzeni domowej czy ogrodu, jaką zapewni JYSK, będzie mocnym elementem naszej oferty, zapewniając marce udany lokalny debiut – dodaje Jarosław Tutaj.
JYSK to międzynarodowa sieć handlowa o skandynawskich korzeniach. Obecnie marka posiada ponad 3,3 tys. sklepów w 48 krajach. Na polskim rynku Jysk jest od 2000 r. i dziś obejmuje ponad 290 sklepów. Sieć zatrudnia około 2500 osób.
Źródło: Galeria Północna/Guarana PR
Tagi: Galeria Północna, GTC SA