Galeria Północna doceniona przez klientów. 96% wychodzi stąd z zakupami! Opublikowano 12 lipca 2024
94% klientów Galerii Północnej wysoko ocenia obiekt, a 96% wychodzi z niego z zakupami – takie wyniki płyną z najnowszego badania konsumenckiego, jakie zleciła warszawska galeria. Pozytywne noty obiekt otrzymał od klientów zarówno za swoją ofertę handlową, jak również za aspekty operacyjne, takie jak np. bezpieczeństwo czy komfort.

Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Znajduje to także odzwierciedlenie w ocenach, jakie obiektowi wystawiają osoby robiące tu zakupy. W najnowszych badaniach przeprowadzonych przez Market Side aż 94% klientów pozytywnie oceniło centrum.

Najwyższe noty, czyli 9 i 10 według wskaźnika Net Promoter Score (NPS), przyznało aż 69% ankietowanych. Oznacza to, że tzw. promotorzy przeważają obecnie wśród odwiedzających galerię. Wpływ na tak wysokie oceny ma wiele czynników, począwszy od stworzonej oferty po klimat galerii – czytamy w badaniach.

Aż 98% klientów Północnej przyznaje, że są zadowoleni z ilości sklepów i dostępnych tu marek. 87% pozytywnie ocenia ofertę spędzania czasu wolnego dla rodzin z dziećmi, co w dużej mierze jest zasługą m.in. największego w tej części miasta kina Cinema City, lokali gastronomicznych oraz ogrodów na dachu.

Jednocześnie aż 99% klientów wypowiada się pozytywnie o czystości oraz komforcie zakupów w Północnej, a 97% czuje się tu bezpiecznie. 91% docenia natomiast łatwość, z jaką można zaparkować samochód w galerii, a 99% – przejrzystość układu sklepów.

– To już kolejne badanie, w którym klienci tak wysoko ocenili Północną. Podobne noty obserwowaliśmy już w 2022 roku. Ta konsekwencja pokazuje nam, że rozwijamy się we właściwym kierunku oraz w zgodzie z oczekiwaniami lokalnego rynku, tworząc miejsce coraz atrakcyjniejsze zakupowo, komfortowe oraz bezpieczne – mówi Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej.

– Co ważne, niemal na równie wysokim poziomie oceniani jesteśmy w różnych obszarach działania obiektu. Doceniana jest zarówno nasza szeroka i prorodzinna oferta handlowo-rozrywkowa oraz oferta czasu wolnego, jak również działalność operacyjna związana z kształtowaniem nowoczesnej przestrzeni handlowej – dodaje.

To jednak nie jedyne pozytywne wnioski, jakie płyną z badania Market Side. Wyniki pokazały także, że dla 92% klientów największym magnesem przyciągającym do Północnej są udane zakupy. Aż dla 62% powodem wizyty w galerii są sklepy z ofertą modową, a dla 46% – szeroka oferta spożywcza.

Co trzeci klient odwiedza obiekt ze względu na dostępną tu zróżnicowaną ofertę zdrowia i urody oraz gastronomiczną. Z kolei co czwartego przyciąga oferta butów i dodatków. Z udanymi zakupami z Północnej wychodzi aż 96% odwiedzających, co jest wysokim odsetkiem – czytamy w danych dostarczonych przez Market Side.

– Badanie pokazało nam, że klienci w pełni korzystają z naszej oferty handlowej, a zwłaszcza z oferty lifestylowej. Co więcej, wizyty w Północnej cechuje wysoka konwersja, która w zależności od segmentu sięga nawet 99%. Jest to ważny sygnał dla naszych obecnych i potencjalnych najemców, bo pokazuje, że jesteśmy obiektem, w którym klient znajduje interesującą go ofertę i chętnie kupuje – mówi Marek Ciszewski.

To widać także w czasie, jaki klienci spędzają tu na zakupach – obecnie to średnio 77 minut. Jednocześnie już co piąty odwiedzający poświęca na wizytę w Północnej od 1,5 do 2 godzin. – Ciekawa, atrakcyjna w dużej mierze dla rodzin oferta handlowa, a także liczne atrakcje sprawiają, że czas spędzony przez klientów w Północnej wydłuża się. To dla nas pozytywny trend, który chcemy rozwijać, chociażby dzięki rozwojowi oferty oraz nowym atrakcjom i wydarzeniom – mówi Marek Ciszewski.

Źródło: Galeria Północna/Guarana PR
Tagi: Galeria Północna, GTC SA

Przypisane branże