Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Znajduje to także odzwierciedlenie w ocenach, jakie obiektowi wystawiają osoby robiące tu zakupy. W najnowszych badaniach przeprowadzonych przez Market Side aż 94% klientów pozytywnie oceniło centrum.
Najwyższe noty, czyli 9 i 10 według wskaźnika Net Promoter Score (NPS), przyznało aż 69% ankietowanych. Oznacza to, że tzw. promotorzy przeważają obecnie wśród odwiedzających galerię. Wpływ na tak wysokie oceny ma wiele czynników, począwszy od stworzonej oferty po klimat galerii – czytamy w badaniach.
Aż 98% klientów Północnej przyznaje, że są zadowoleni z ilości sklepów i dostępnych tu marek. 87% pozytywnie ocenia ofertę spędzania czasu wolnego dla rodzin z dziećmi, co w dużej mierze jest zasługą m.in. największego w tej części miasta kina Cinema City, lokali gastronomicznych oraz ogrodów na dachu.
Jednocześnie aż 99% klientów wypowiada się pozytywnie o czystości oraz komforcie zakupów w Północnej, a 97% czuje się tu bezpiecznie. 91% docenia natomiast łatwość, z jaką można zaparkować samochód w galerii, a 99% – przejrzystość układu sklepów.
– To już kolejne badanie, w którym klienci tak wysoko ocenili Północną. Podobne noty obserwowaliśmy już w 2022 roku. Ta konsekwencja pokazuje nam, że rozwijamy się we właściwym kierunku oraz w zgodzie z oczekiwaniami lokalnego rynku, tworząc miejsce coraz atrakcyjniejsze zakupowo, komfortowe oraz bezpieczne – mówi Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej.
– Co ważne, niemal na równie wysokim poziomie oceniani jesteśmy w różnych obszarach działania obiektu. Doceniana jest zarówno nasza szeroka i prorodzinna oferta handlowo-rozrywkowa oraz oferta czasu wolnego, jak również działalność operacyjna związana z kształtowaniem nowoczesnej przestrzeni handlowej – dodaje.
To jednak nie jedyne pozytywne wnioski, jakie płyną z badania Market Side. Wyniki pokazały także, że dla 92% klientów największym magnesem przyciągającym do Północnej są udane zakupy. Aż dla 62% powodem wizyty w galerii są sklepy z ofertą modową, a dla 46% – szeroka oferta spożywcza.
Co trzeci klient odwiedza obiekt ze względu na dostępną tu zróżnicowaną ofertę zdrowia i urody oraz gastronomiczną. Z kolei co czwartego przyciąga oferta butów i dodatków. Z udanymi zakupami z Północnej wychodzi aż 96% odwiedzających, co jest wysokim odsetkiem – czytamy w danych dostarczonych przez Market Side.
– Badanie pokazało nam, że klienci w pełni korzystają z naszej oferty handlowej, a zwłaszcza z oferty lifestylowej. Co więcej, wizyty w Północnej cechuje wysoka konwersja, która w zależności od segmentu sięga nawet 99%. Jest to ważny sygnał dla naszych obecnych i potencjalnych najemców, bo pokazuje, że jesteśmy obiektem, w którym klient znajduje interesującą go ofertę i chętnie kupuje – mówi Marek Ciszewski.
To widać także w czasie, jaki klienci spędzają tu na zakupach – obecnie to średnio 77 minut. Jednocześnie już co piąty odwiedzający poświęca na wizytę w Północnej od 1,5 do 2 godzin. – Ciekawa, atrakcyjna w dużej mierze dla rodzin oferta handlowa, a także liczne atrakcje sprawiają, że czas spędzony przez klientów w Północnej wydłuża się. To dla nas pozytywny trend, który chcemy rozwijać, chociażby dzięki rozwojowi oferty oraz nowym atrakcjom i wydarzeniom – mówi Marek Ciszewski.
Źródło: Galeria Północna/Guarana PR
Tagi: Galeria Północna, GTC SA