– Kontynuujemy realizację naszej strategii leasingowej, która koncentruje się dziś zarówno na pozyskiwaniu nowych, atrakcyjnych konsumencko marek, których oczekują nasi klienci, jak również na rozwoju oferty poprzez zacieśnianie współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
– Diverse i Sizeer to marki, które są z nami od lat. Oba brandy cieszą się niesłabnącą popularnością wśród naszych klientów oraz są ważnym elementem oferty modowej, jaką tworzymy z myślą o lokalnym rynku. Decyzja obu sieci pokazuje, że marki z tego segmentu niezmiennie doceniają potencjał Galerii Północnej oraz – co ważne – widzą w obiekcie rozwojowego partnera – dodaje.
Sizeer to sieć sklepów multibrandowych, mająca w swojej ofercie popularne marki z segmentów m.in. streeatwear czy outdoor. Asortyment sieci obejmuje buty, dodatki oraz ubrania takich marek jak chociażby adidas, Puma, New Balance, Reebook, Vans czy Timberland. Diverse to z kolei jedna z wiodących marek odzieżowych w Polsce, dysponująca siecią liczącą około 300 punktów detalicznych.
– Dalsze umacnianie oferty fashion, czy to poprzez otwarcia, czy przedłużenia umów, jest jednym z naszych priorytetów leasingowych na najbliższe lata. W tych działaniach podążamy za lokalnym klientem i jego potrzebami oraz oczekiwaniami względem naszej oferty – mówi Jarosław Tutaj.
– Jak pokazały nam niedawne badania Market Side, segment modowy jest dziś tym elementem oferty, który przyciąga najwięcej klientów do Północnej. Aż 62% odwiedza nas z uwagi na dostępne tu marki fashion. To driver nr 1. Jednocześnie już 82% klientów zadowolonych jest z tego, jak skonstruowany jest nasz zestaw marek. Naturalnym więc kierunkiem jest dalszy rozwój w tę stronę – dodaje.
Tylko od początku tego roku dział leasingu GTC S.A. podpisał aneksy do umów najmu, które objęły w sumie 1981 m kw. w Galerii Północnej. Wśród marek, które przedłużyły swoją współpracę z obiektem, oprócz Diverse i Sizeer, znalazły się także takie brandy jak Vistula, Bytom, Wólczanka, Pako Lorente, Etam, Sephora czy Bijou Brigitte.
– Galeria Północna jest obiektem atrakcyjnym biznesowo, a o przedłużeniu umów decydują w dużej mierze wyniki osiągane przez marki. Przekonują także: stale rosnący, chłonny rynek konsumencki galerii, silna pozycja obiektu w Warszawie, ale także w miejscowościach na północ od stolicy oraz to, jak klienci nas postrzegają. W ostatnich badaniach Market Side aż 94% kupujących oceniło nas pozytywnie, a 96% zadeklarowało, że wychodzi z Północnej z zakupami, co jest mocnym argumentem w rozmowach – mówi Jarosław Tutaj.
Źródło: Galeria Północna/Guarana PR