– Nie zwalniamy tempa i kontynuujemy prace, które mają na celu rozwój oferty Północnej, zwłaszcza w kluczowych dla nas segmentach: mody, zdrowia i urody oraz oferty dla dzieci. Obecnie koncentrujemy się zarówno na pozyskiwaniu nowych brandów, które wzbogacają zestaw marek i umacniają pozycję galerii na lokalnym rynku, jak również na zacieśnianiu współpracy z naszymi wieloletnimi partnerami – mówi Justyna Markiewicz, dyrektorka działu Retail Leasing w GTC S.A.
– Owocem tych prac są trzy kolejne aneksy, tym razem z Kappahl, Hebe i Newbie, które poszerzają pulę już podpisanych od początku tego roku. Fakt, że od stycznia ta liczba bez przerwy rośnie, pokazuje, że jesteśmy postrzegani przez dużych graczy i rynkowych liderów jako solidny partner biznesowy na warszawskim rynku, z którym warto współpracować długofalowo – dodaje.
Tylko od początku 2024 roku dział leasingu GTC S.A. podpisał już 12 aneksów, które w sumie objęły blisko 3000 m kw. GLA. W gronie marek, które dostępne będą w Północnej przez kolejne lata, znajdują się tak chętnie wybierane brandy jak m.in. Sephora, Sizeer, Diverse, Vistula, Bytom, Wólczanka, Pako Lorente, Etam czy Bijou Brigitte.
– Podpisane już aneksy sprawiają, że jako obiekt dysponujemy obecnie stabilnie rozwijającym się portfelem marek, w którym kupujący, obok sukcesywnie wprowadzanych nowości, nadal mogą znaleźć swoje ulubione marki. Co więcej, w ten sposób tworzymy także atrakcyjne dla najemców otoczenie, w którym obecne są marki przyciągające klientów – mówi.
Dzięki podpisanym aneksom szwedzka sieć sklepów z ubraniami Kappahl nadal zajmować będzie lokal mający ponad 902 kw. Na swoim miejscu, w salonie o powierzchni 71 m kw., zostanie także należąca do Kappahl Group marka dla dzieci Newbie. Na niemal 300 m kw. nadal działać będzie natomiast drogeria Hebe.
– 12 aneksów w 7 miesięcy to wynik, który pokazuje, że dla wielu kluczowych najemców pozostajemy atrakcyjną biznesowo lokalizacją. Brandy do długofalowej współpracy przekonują dziś m.in. wyniki obiektu, jego prorodzinny charakter, jak również chłonny rynek konsumencki, na którym mogą działać. Ten ostatni pod wieloma względami jest unikalny – mówi Justyna Markiewicz.
– Jak pokazały nam ostatnie badania Market Side, już dziś obejmuje on swoim zasięgiem ponad 2 mln osób, które zamieszkują północne dzielnice Warszawy, ale także miejscowości ościenne. Co więcej, ten rynek nieustannie rośnie, co jest zasługą ulokowania obiektu na Białołęce. To dzielnica, która w stolicy najszybciej zyskuje nowych mieszkańców i dosłownie rośnie od środka. Jest to szansa, którą marki, zwłaszcza lifestylowe, chętnie wykorzystują – mówi.
Źródło: Galeria Północna/Guarana PR
Tagi: Galeria Północna, GTC SA