Zdrowie jest najważniejsze i trzeba o nie dbać. Przypomni o tym specjalna akcja skierowana do kobiet, zwracająca uwagę na rolę profilaktyki w skutecznej walce z nowotworami, m.in. piersi i szyjki macicy.
Wydarzenie, będące częścią kolejnej odsłony kampanii społecznej „Różowy Październik”, odbędzie się już w najbliższą sobotę (12.10) w Galerii Północnej w Warszawie. To wspólny projekt takich marek jak Olaplex, Oribe, Kevin Murphy i Eleven Australia. Jego celem jest podkreślenie znaczenia regularnych badań oraz zdrowego stylu życia.
W ramach wydarzenia, kobiety, które 12 października przyjdą do Północnej, będą miały możliwość skorzystania z bezpłatnych badań w BADABUSIE, czyli w mobilnym gabinecie medycznym. Zaplanowano 100 bezpłatnych badań krwi na antygen nowotworowy CA 15-3. To marker, którego podwyższony poziom może pomóc we wczesnej diagnostyce m.in. raka piersi, a także płuc, jajników, trzustki czy wątroby.
Na tym jednak nie koniec. Istotnym elementem akcji jest także edukacja prozdrowotna. Organizatorzy zaplanowali spotkania z ekspertami, którzy opowiedzą, jak dbać o zdrowie i kiedy warto się badać. Ponadto uczestniczki wydarzenia dowiedzą się m.in. o najnowocześniejszych metodach wykrywania oraz leczenia raka piersi i raka szyjki macicy.
– W wydarzeniu powinna wziąć udział każda kobieta, niezależnie od wieku. Dla siebie, dla swojej córki, wnuczki, kuzynki. Daje ono wgląd w to, jak ważne w leczeniu poważnych chorób są dziś świadomość i wczesna diagnostyka – mówi Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej i dodaje: – Biorąc udział w akcji można się przebadać i to bezpłatnie. Kilka minut, które poświęcimy na badanie krwi lub nawet rozmowę o diagnostyce, może dosłownie uratować życie.
Źródło: Galeria Północna/Guarana PR
Tagi: Galeria Północna, GTC SA